Linda Sahlström

Gud så mycket att tänka på
Jag jar inte varit så aktiv här på sista iden.. Får skylla de på att de har varit fullt upp! I helgen var jag och Kenny barn och hundvakt var supermysigt! Stog även på loppis halva lördagen och sålda en massa skit! Hur skönt som helst.. Inte mycket kvar nu av lägenheten och inte långt kvar heller tills vi flyttar vilket känns så jäkla bra!! 

Idag är de en vecka kvar tills julafton och jag längtar så jag spricker! De firades med risgrynsgröt till frukost mums! Måste dock säga att jag inte alla fått någon julkänsla i år så himla trist! Eftersom vi ska flytta så har jag inte pyntat nå värst här hemma, de är ingen snö och återigen så ska vi flytta så har inte lagt nå krut på att baka eller så heller.. Men sen kan de också vara för att jag inte ätit någon pepparkaksdeg i år.. Har bara inte blivit av! Kommer ihåg när jag var liten då jag käka typ 3st själv under julveckorna helt sjukt.. Men men får se hur de blir om man hinner baka nå eller så i nya lägenheten runt jul :)! Så mycket att tänka på... 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress