Linda Sahlström

Älskar er!
Är så himla glad över att få ha sånna underbara människor runt om mig! Att man kan få möjligheter till att träffa så härliga personer som vill en väl, tror på en och hoppas att man lyckas! Jag är så extremt tacksam för alla personer i min omgivning! vänner, familj och pojkvän. Vet inte hur jag skuller klara av dagarna utan dem. Jag försöker gå med hakan högt och vara glad, jag vill sprida glädje! Så blir man så glad när omgivningen märker de och säger till en att man får dem på bra humör och att jag oftast är glad. Man blir varm i hela kroppen när man tänker på vilka personer man faktiskt har runt om sig. Tycker alla ska stanna upp och bara njuta av sin omgivning, tänk på personerna man har runt sig och vad dem gör för att DU ska klara av vardagen, helt otroligt hur glad man blir.. Så tack alla som känner sig träffade,alltså ALLA som jag träffar om dagarna.. Ni får en att stråla och klara av vardagen.. TACK! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress