Linda Sahlström

Fy satan va jobbigt
Hej hopp! Nu kommer ett uber långt inlägg ;).. Jobbade som satan denna helg! Blev 12 timmar på fredagen.. jobbade på en kickoff! GALET säger jag bara!! Före första vare typ bara bondar där som var piss fulla och ragga sönder haha.. Men träffade E-type och Charlotte Perelli nice! På lördagen hade jag as ont i fötterna och i knäna från allt spring i fredags! men pallrade mig trots det till jobbet! körde i 10 timmar sen bar de av hemåt till en varm säng och en gosig pojkvän! På söndagen var jag helt slut! hade lovat mig att jag fick äta precis de jag ville!! Eftersom jag hade slitit i skolan en hel vecka sen två långa och slitiga jobbpass.. så fan va jag och Kenny åt! Vi laga hemagjorda hamburgare med pommes.. Sen käka jag semla, baconchips, godis, popcorn, och drack läsk. Det satt fan fint i kistan ;)! men eftersom jag började få lite små feber på fredag och jobbade trots det två pass så mådde jag skit igår och idag.. så blev ingen skola för mig! Jag har följt med Kenny till sjukan för hans finger sen kolla vi lite snabbt på shoppingcentret istället :) Hitta en fin bandeu topp som var leopard färgat!(endast 49kr) Nu har kenny precis åkt hem iaf och jag ska försöka diska lite och så.. kan ju vara skönt med lite alone time också ibland även fast de är sjukt hur mycket man kan sakna en person och inte vilja lämna den!! Men men ska försöka chilla lite framför tv:n för att tagga en heldag med plugg imorgon! Ciao :)
 
laddar upp lite bilder snart! :).. Här är en gammal bild
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress