Linda Sahlström

Kan vara de värsta
 
En deprimerad och trött tjej fortsätter plugga... Har setat kvar i skolan nu i 4 timmar och känns knappt som om jag kommer framåt! Är så jävla mycket att komma ihåg, jag dööör! Har varit lite nere nu också idag och igår kväll vet inte direkt vad det beror på men ena saken leder till den andra så fortsätter tankarna att vandra.. inte det bästa kanske men man behöver nog ha sånna perioder också för att kunna uppskatta att vara lycklig och glad! Får helt enkelt kämpa med min nedstämdhet och plugga.. Jag pluggar oftast bäst också när jag är ledsen för då blir jag tyst och koncentrerad så då brukar de gå bra att plugga! Men ska väl sitta i skolan tills jag har summerat klart alla föreläsningar (har 10 kvar -,-) sen ska jag hem försöka göra lite mat och sen fortsätta plugga, ska nog sitta konstant och plugga tills jag somnar idag, imorgon äre omtenta 8.10-12.30 sen efter de blire nog lunch med syster och på kvällen jobb! Åh gud ta mig utomlands, vill till Vanessa! Bara sola,bada, shoppa och umgås med en underbar vän saknar henne sjukt mycket och tanken av att få vara där med henne nu i värmen får mig att hoppa på nästa flyg dit typ.. ah nu börjar jag vandra iväg så ska väl sluta och fortsätta plugga.. wiho!
 
¨Love you
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress