Linda Sahlström

Såå svårt
Igår var jag riktigt duktig! var i skolan från 9-12 sen gick jag till gymmet och gymma 1 timme överkropp, blev sjukt trött kunde knappt hålla i mobilen! Efter de blev de en pw med syster på mälaren vi gick i 1.5timme så skönt! Sen blev de till att laga mat till min man! Laga as god köttfärssås mumma!! :) var en riktigt bra dag..
Åh va jobbigt de är med Cv och personligt brev! Är ju sjukt svårt att få de bra.. Nu har min lillasyster iaf kommit hem till mig så nu har vi precis ätit frukost.. Fick värsta nostalgikänslan då de först var tillbaka till vintergatan och sen mysteriet på greveholm på tv (Y) så king äre :)) Om 1 timme ungefär blire lunch sen ska vi till ÖB och efter de blire möta upp Jennica vi löga så ska vi bada allihopa ska bli mysigt! Får se vart denna dag tar mig :) ha en bra dag alla..
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress