Linda Sahlström

Tankspridd
Måste bara få ur mig en del saker!.. Jag har verkligen den bästa möjliga pojkvännen, trodde verkligen inte killar som han existerade! Är så himla lyckligt lottad som fann kärleken! Kommer ihåg när jag var mindre och kollade in honom var avundsjuk som fan för att jag inte fick han för att han inte ville ha mig(  trodde jag) men nu sitter vi här typ 5 år senare.. Han vet exakt vad han ska säga vid perfekta tillfället och han känner mig så sjukt bra trots den lilla tid vi har spenderat ihop (som ett par). När jag är besviken, ledsen, arg, förhoppningsfull så ser han de på en gång och gör så att jag mår bättre! Han gör verkligen mina dagar. Det är ganska tidigt i vårt förhållande men vi har känt varandra så länge så jag känner verkligen de i hela kroppen att det kommer hålla länge och att jag älskar denna person sjukt mycket! När jag inte är med han så vill jag bara vara med han.. tänker på han hela tiden, så man är väl kär helt enkelt! Så lycklig med denna person vid min sida! Kan inte tänka mig livet utan han! <3
 
Malin Henriksson

Så glad för din skull Linda!! Du förtjänar det allra bästa <3 <3

Svar: Tack Malin! DU med <333
Linda Sahlström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress