Linda Sahlström

Freeedag och inlämnings dax!!
Efter 4 intensiva dagar och 2 skrivkramps dagar så är jag typ klar med mitt arbete!! Ska bli så skönt att lämna in detta och efter tisdag så har jag en HEL vecka att bara softa och inte göra ett skit på ;)) sååå skönt.. sen setter allvaret igång, dessa två kommande kurser har jag hört rykten om att vi ska ha 9 inlämningar/tentor fram till den 7 juni sen äre sommarlov :DD Fan va tiden går fort.. och då är vår älskade Vanessa här igen :*! ååh va jag längtar till sommaren är helt sjukt! Vill bara åka på summerburst fylla 20, gå med shorts, bada! ååh va härligt! Skulle verkligen vilja åka utomlands i sommar också men får se hur de blir.. kanske blir någon sista minuten om man har pengar :)! Nej nu ska jag fixa resten och sen fixa mig för att gå ner på stan och träffa mami <3.. man är allt för sällan med sina föräldrar när man bor hemifrån men men man får ta de som de är :) puss på er från en glad Linda!
 
"Råkade" klicka hem dessa puddingar igår också.. ooups! (men allt var ju på rea ;))
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress