Linda Sahlström

Fuck you sötsug!

Har inte orkar något idag! Har pluggat kanske 15min på hela dagen.. Har tappat i lusten igen orkar verkligen inte plugga :( har börjar tvivla på om de verkligen är värt att gå detta program men får fan ta mig i kragen för jag tror att detta är de bästa för mig just nu.. Men men träffa syster på stan en sväng också! Hitta ett par as snygga skidbyxor på rea blev jätte glad :) ska försöka gå och lägga mig snart så jag kan gå upp tidigt imorgon och träna :)) hoppas jag orkar.. Nej ska fan orka!!! Mitt nyårslöfte är att jag ska inte äta något onyttigt och så förutom en dag då jag får äta popcorn och glass.. Men annars inget! Började bra har inte ätit något sånt på hela dagen och så Gjorde jag en bra och god kvällsmat :) är sjukt sugen på glass nu men Ba stå emot!
(Bild från tolvslaget på nyår)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress