Linda Sahlström

så irriterande
Förlåt för ett långt inlägg men de är en rejäl tankeställare..
 
Är så trött på att aldrig vara nöjd.. Jag vill förändra mitt liv de bara kryper i kroppen.. ändå har jag gjort en av de största förändringarna i hela mitt liv nyss, jag har flyttat hemifrån och börjat på högskola! Men ändå vill jag göra något annat.. fattar inte vad? jag tänker åh va skönt de kommer bli när jag är klar med min utbildning.. jag kanske kan ta ett jobb som PT/instruktör på något gym.. skulle vara sjukt kul sen vara kostrådgivare på sidan av.. värsta drömmen!! men ändå så sitter jag här och tänker åh vad jag vill ut och resa se världen, bygga på mig självförtroende och erfarenhet. Ibland överväger jag om de var ett misstag att börja plugga på en gång, för som sagt vill jag verkligen ut och resa och uppleva saker, för förstå om jag har pluggat klart sen får jag ett jätte bra erbjudande på ett jobb så tar man det, och fastar och kommer aldrig iväg sen blir man äldre och drömmen om att resa bleknar mer och mer.. Men man får väl inte tänka så helt enkelt bara låta de vara som de är, om jag verkligen vill och är menad för att resa så kommer de ske, man får helt enkelt tro på ödet.. De som sker får ske. Ska försöka tänka på och lyda min tatuering(här och nu).. Men fattar inte varför jag går och tänker vill ha en förändring när jag nyss gjorde en jätte stor.. Man blir väl aldrig nöjd kanske! Man får ta sig i kragen och klara av vardagen helt enkelt.. Leva idag!! Bara acceptera att man blir äldre.
 
Alla människor blev utdelad lika mycket tid, och varje person fick i uppgift att göra vad man vill med den. Gör man de man vill med sin tid?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress