Linda Sahlström

USCH fy och blä
Förlåt för att jag inte bloggat så mycket denna vecka! Iblan vill man skriva hur mycket och hur ofta som helst men ibland känner man inte så mycket för de.. :) Ska skärpa mig! Denna helg har jag inte gjort mycket bara myst och jobbat.. Dock så var jag på personalfest med konserthuset igår alltid lika trevligt men de spåra lite haha :) Idag så har jag varit med Kenny för att han besluta att han inte behövde gå till jobbet idag så de va mysigt :) Nu är han och gymmar och jag har nyss haft min pappa och flodis(hunden) här., han hjälpte mig sätta upp mina hyllor sen åkte vi och köpte en spegel är as nöjd :D är typ klar med min bildvägg nu och de känns awesome :) Tyvärr så fick jag ett tråkigt besked nyss -att jag har fått U på min tenta så måste göra om den :( men hade ju de på känn men hade verkligen hoppas på att man skulle klara den iaf.. men men bara tagga om till den 22 februari och verkligen plugga på nu.. får bli skärpning på mig faktiskt! Jag ska fan börja plugga nu och ta detta besked som en väckarklocka man kan inte lalla runt och hoppas på de bästa utan de krävs slit för att få de man vill så nu jävlar!! Imorgon börjar första kursen och jag SKA fan gå upp med kämpa glöd och ta mig igenom dagen punkt och slut! Nu blev inlägget långt så hörs sen :*
 
Erika

Fint det vart på väggen :) perfekt med spegeln där också!!

Svar: Tack erika är as nöjd :)
Linda Sahlström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress