Linda Sahlström

Grattis saknaden är stor
Idag är de en tung dag.. du skulle blivit 23 år. Varför fick du inte bli de? de säger att tiden läker alla sår, men jag tycker de bara blir jobbigare med tiden. Saknar dig så sjukt mycket går inte att beskriva. Jag vet att du finns någonstans här bredvid mig när jag har de svårt. Önskar bara du vore här! Du var så betydelsefull för mig, du var en person som jag alltid kunde lita på, som jag alltid kunde vända mig till och jag älskade dig nå otroligt mycket. Du var en speciell person i mitt liv och jag behövde verkligen den personen. Du hjälpte mig så otroligt mycket, och de vet jag att du försöker göra fortfarande.. men därifrån så kan du inte hjälpa mig läka, eller lindra sorgen.. kom tillbaka min älskade vän, vill inte släppa taget.!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress