Linda Sahlström

Pjuuh..
I lördags började jag och kenny med att åka och tvätta hans bil, där träffa vi Emil, Erika och Vanessa sen drog vi och käka spicy (Y).. Efter de åkte vi hem till sura och träffa mamma, pappa elin och flodis. Vi hjälpte till med trädgården lite och jag körde med trimmern, as roligt! Efter de grilla vi och Ida kom. Vid åtta så åkte vi in till stan igen för de va hällaträffen, så då mötte vi upp dem andra igen och kolla på lite bilar :) Jag och Kenny åkte hem efter ett tag och mös framför en film. På söndagen skulle han umgås lite med hans vänner så jag passa på att få lite ensamtid och pluggade. Inte de roligaste en söndag men de funka :) fick en del gjort på hemtentan iaf, men känns som den aldrig tar slut! Avslutade pluggandet med lite kebabsallad och glass. När kenny kom hem så kollade vi på wallander innan de var dags för sängen :) har varit en as mysig och trevlig helg(Y).
 
Idag gick jag upp vid 8 och begav mig till skolan.. segt som fan! De går framåt sa snigeln, men denna hemtenta är den värsta jag gjort pjuuh tror jag dör.. men bara kämpa på! Måste typ vara klar med denna tenta idag så jag kan börja med den andra imorgon så man hinner detta.. Bara kötta in  i de sista!
 
Snart dags för midsommar! här är en bild från förra året
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress