Linda Sahlström

Blir det en bra dag?
Imorse skulle jag gå upp kl 8, jo tjena -,- gick upp 10.40! Orkade verkligen inte gå upp tror de var pga att jag sov dåligt i helgen och att jag jobba massa, men men ursäkter ursäkter.. En jobbar kompis är i Thailand just nu på bartender utbildning hon fråga mig förut om jag ville med, ååh vill verkligen vara där nu! SKulle vara grymt att hänga med men men. Så fint väder ute idag skulle verkligen vilja ut och springa.. men har fått tillbaka lite halsont så ska skippa träningen idag, så jag kan träna imorgon! Igår fick jag pengar från farmor och farfar, dem är så snälla man blir ju nästan tårögd! och pappa var skyldig mig lite pengar också så fick jag mer än vad han var skyldig så de känns jätte bra! Skönt att slippa leva på 2kr i 2 veckor :) Och de får en att vilja shoppa ännu mer!! Har hitta as mycket fina kläder på gina och bikbok.. Men får väl vänta till slutet av mars :)Man får prioritera helt enkelt! Snart kommer Carro hit så ska vi fixa våra ovvar :) kommer nog bli kul, måste gå till skolan också och hämta en bok :) kan nog bli något av denna dag också (Y) Vill bara ha sommar..
 
Bild från i lördags
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress