Linda Sahlström

Plugg! men inte långt kvar
idag hade vi en liten mindre tenta, jag tycker om dessa mindre tentor, man stressar inte upp sig inför en skit stor så när man går därifrån så är huvdet tömt, nej dessa små tentor känns bättre! De som är synd med dessa är dock att man inte pluggar så mycket inför dessa då man får ha med sig böckerna.. men men gick helt ok tror jag idag iaf! Så hoppas verkligen på ett G :) Nu har jag spenderat eftermiddagen till att plugga inför seminariumet vi har imorgon :) Nervös är man! Första gången vi har denna typ av semiarium, vi ska sitta i grupper, en från varje grupp sen så ska vi diskutera kring våra grupparbeten så hoppas på att de går bra :).. Men men, nu ska jag hem till mamma för att fira henne och äta lite mysmiddag :))! ha en bra måndag alla.. SNART sommarlov!!
 
Drömde inatt att min kära Vanessa skulle komma hem, jag var jätte ledsen för att hon var borta och bara ville ha hem henne! Då ringde hon och sa att hon var påväg, så träffades vi på flygplatsen och hon sa klart att jag kommer hem när du är ledsen.. haha då saknar man sin kära vän <3!! ..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress