Linda Sahlström

Så typiskt!!!
Idag på seminariumet gick det bra! Jag prata på för jag var med ganska tystlåtna i min grupp men men :) vår grupp slapp komplettera och det kändes hur bra som helst! Så nu har man 1 veckas ledighet :)) satt ju fint.. dock skulle jag vilja jobba lite.. haha sista chansen innan nästa lön så skulle vilja jobba denna vecka men fanns inge jobb :/ fick jobba på bmb men tackade nej för att jag ska vara hos farmor och farfar, men sen bestämde vi tjejer att vi kanske ska ut på kvällen så känns skit dumt att komma dit iaf haha men men.. hoppas dem tål de ;) Jag kanske måste lämna in min mobil :(( för den är skit seg ibland och laggar, men då kommer jag vara utan i 2 veckor!! utan internet och allt, plus att jag är beroende av den.. men får se hittar inte mitt kvitto.. men skulle behöva lämna in den nu eftersom min garanti går ut nästa vecka! Måste ju betala för den 1 år till så de skulle suga om jag fick betala typ 2000 för att laga den sen, åh suger!!!!!! mardröm..
 
haha gammal bild, typ 1,5 år sen! men dessa jeans hade jag på mig idag (Y)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress