Linda Sahlström

uuuh orkar inte
Ja nu var sista redovisningen/seminariumet för denna termin avklarad! De känns bra! Gjorde dock inte så bra ifrån mig.. snubbla på ord och visste inte riktigt vad jag skulle säga.. men men de gick som de gick :) Lärarna var nöjda med oss och tyckte vi var 1 av de bättre så de var kul..
 
Idag kom hemtentorna ut! har varit lite så nervös hela veckan för dem och hoppats på att man kan besvara alla frågor på ett bra sätt. Nu när vi väl fått dem och jag läst igenom känner jag mit inte ett dugg lugnare.. fyy va svårt! Hoppas bara jag får G i detta, så surt om man skulle få G eftersom dessa tentor är avgörande om jag får VG i betyget, men just nu fokuserar jag bara på att få G så blir glad om jag får det :)! Sitter här i soffan och försöker koncentrera mig och börja skriva, men de går fan inte! Känner att jag just nu har en liten djävul inne i mig som har händerna i kors och bara skriker JAG vill inte!! så vette tusan vad jag ska göra, funderar på att ut och gå eller kanske gymma men ja skulle ju sitta till 16 minst med denna sen träna för att sedan gå tillbaka till datan men ja, får se! Får nog hålla mig till den planen så de blir något gjort.
 
Längtar tills imorgon då äre fredag!! nää nu vill jag ha sommarlov..
Så avundsjuk på 94:orna just nu! Studenttiden var den bästa tiden i hela mitt liv.. vill tillbaka
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress