Linda Sahlström

Vart ska jag ta vägen

Så trött på mig själv.. Jag vet vad jag vill och vad som kommer få mig att må dåligt ändå så går jag med på de mesta som jag mår dåligt av! Sen stressar man upp sig som fan för att man inte är nöjd med sin tillvaro.. Som med pitchers jobbet, visst de är kul och jag kan få jätte många timmar där.. Men jag känner att jag saknar bmb som fan och jag är verkligen inte nöjd med tanken på att jag ska slita häcken av mig där i sommar.. Älskar sommarjobb just för att man kan jobba under dagarna och att de inte är stress konstant i 12 timmar som mina andra jobb är.. Men nej med detta jobb så äre typ värre med stress! Orkar inte jobba natt varje dag hela sommaren :( kommer fan gå in i väggen.. Fattar inte varför jag inte sa ska tänka på saken och börja tänka efter istället för att bara tacka ja på en gång sen börja tänka efteråt :( orkar inte.. Vill bara ge upp livet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress