Linda Sahlström

Älskade vänner
Ni ska veta hur mycket ni betyder för mig! Jag har dom mest galnaste, underbaraste, omtänksammaste, finaste, bästa vänner någon kan ha! Så enormt tacksam för att jag träffat just er! Kan inte beskriva med ord hur mycket ni betyder för mig. Allt ni gjort för mig är jag så sjukt glad och tacksam för! Om man så ligger i busken och spyr eller om man blivit hjärtekrossad så vet man att ni alltid finns där och alltid är omtänksamma och hjälpsamma. Om man gjort bort sig totalt och mår sämst är ni alltid förlåtande och förstående. NI ÄR BÄST! Vet inte vad jag skulle va utan er.. Allt vi gått igenom är så sjukt när man blickar tillbaka. Från stockholm till göteborg, från alla högtider till tråkdagar, från Sveriges flygplats till ett annat lands och hela världen.. Allt man gått igenom med er vid ens sida har varit så enormt roligt och givande. Ni är helt enkelt så himla älskade och betydelsefulla och jag kan inte förklara hur mycket ni betyder för mig! Vi har som sagt haft så galna minnen ihop, men många många fler ska det bli.. Om vi så sitter på ålderdomshem så vet jag att om vi sitter tillsammans kommer det bli det galnaste dagarna i mitt liv, ni är bäst mina kära vänner och jag älskar er! <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress