Linda Sahlström

Glad påsk!
Idag gick jag upp kl 7 och gjorde en stor frukost! Eftersom Kenny åkte på bilmässa så körde jag igång plugget på en gång.. Satt till ca 10 och sen va min hjärna helt av! Den ville verkligen inte så jag beslut mig för att ta en paus från de.. Började städa lite i lägenheten och gjorde smoothie. Kl halv tolv åkte jag och körde ett indoor bootcamp pass.. Va verkligen helt slöt och röd i fejjan, men härligt vare!! När jag kom hem så käkade jag lunch, va vrål hungrig! Och efter de blev de inte mycket plugg gjort så nu tog jag lite helg! Ska plugga lite i helgen också äre tänkt men men.. Nu är Erika påväg hit så ska vi till hallsta och sen ikväll Blire hem till Malin för födelsedagsfika :) idag inviger jag min fina väska!! 

Fick påskägg från Kennys mamma igår, roligt att få lite mer saker än godis :) köpte även ett till Kenny även fast vi inte skulle ge varann i år! Men han blev glad





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress