Linda Sahlström

Härliga helg!
Gårdagen va väldigt rolig! Erika kom och hämtade mig vid 15 så åkte vi hem till henne och fixade oss så bjöd hon på mat! Wenna kom sen och hämta upp oss och skjutsade oss till Malin :) de va jätte trevligt och mysigt där. Vi började med lite snittar och fördrink! Efter ett tag blev de en omgång i kubb också som gick sådär.. Kvällen kändes sjukt lång eftersom vi började 17! Men vid ca 1 så gav jag och Kenny upp och begav oss hemåt! Va helt slut haha.. Idag vakna jag upp med lite huvudvärk faktiskt och de va konstigt eftersom jag bara hade druckit 3 cider och 1 drink.. Men tror de va för lite vatten inblandat i de :)! Men men sen gick jag och Kenny till Ica för att inhandla stor frukost! Blev ostfrallor med gott pålägg och yoghurt med müsli och banan! Mums.. Nu Blire lite solning innan de blir restaurangbesök och bio med bästa Erika och Emil! :) ha en bra söndag alla! Och ett extra stort tack och en kram till älskade Malin igår som hade fixat och donat inför en jätte rolig fest, puss på dig och hoppas du hade kul! :*
















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress