Linda Sahlström

Härliga påskhelg
Har haft en as härlig påskhelg! Med god mat, trevligt sällskap, långpromenader och badat badtunna! Kunde inte bli så mycket bättre.. 

Avslutade även påskhelgen med att försöka mig ut och springa, det kändes på gränsen i halsen så vågade inte riskera något så blev lite pw och så körde jag två st tabata intervaller! Super skönt vare! Jag körde sista intervallen i en lekpark så vare en liten kille där som kolla på mig och förmodligen undra vad jag höll på med när jag studsa runt.. Blev efter det över 1 timme på balkongen, fy satan va skönt de va! Och en liten bränna det fick man också :D kl 18 bar de av mot svärmor och äta middag, vi fick handskalade räkor med massa tillbehör, hur gott som helst! Man har blivit så bortskämd nu med mat så kommer de bli jätte tråkigt att laga egen vardagsmat igen.. Men imorgon Blire en masssa plugg, ett indoor bootcamp pass och sen mat och biggest loser (y) 















Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress