Linda Sahlström

Helt obeskrivligt
Alltså jag spricker utav glädje just nu!! Skulle precis börja skriva på min uppgift men tänkte kolla mail osv. innan.. DÅ har jag fått mail från min lärare i hälsopedagogik(stockholms kursen) om min inlämnade uppgift! Jag får kommentaren även uppgift 2 har du klarat utmärkt och du diskuterar och analyserar väldigt bra utifrån litteratur.. Du får betyg A. ALLTSÅ!! SÅ jävla glad. Man kan få ända till Fx(sju betygskriterier) och jag får absolut högsta! Shit va skönt!! Man känner att stenen flyger av från axlarna och att allt hårt slit ger igen. Hela den där helgen jag satt i skolan bortom från solen och bara kämpade på, ja de gav resultat! Vill typ börja böla haha.. De ger en verkligen motivation till att fortsätta kämpa på och att vilja klara detta nu! KOM IGEN NU, 4 uppgifter och 3 seminarium kvar på denna termin, heja heja!! 
 
Förövrigt så började jag denna dag i tvättstugan, vår tvättkorg vällde över så kände att det var dags! Skönt att få det gjort, nu har jag käkat frukost, mellis plus russin och jag är vrål hungrig?! haha snacka om att förbränningen har fått fart nu när jag börjat träna igen! Men men snart lunch, måste verkligen skriva klart min uppgift idag också men har förtfarande inte börjat! Men de är bara kötta på, som sagt det ger förhoppningsvis resultat sen ;) 
 
Ger ut en glad bild på mig och älskade Malin för några år sedan, där hade man t.om. tandställning haha.. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress