Linda Sahlström

Ja ska man skratta/gråta?
Ja kära vänner! Dagen var kommen och högskoleprovet ska skrivas! Gick upp efter 6 imorse och började göra lite frukost.. När jag kom till skolan och såg allt folk så blev jag så nervös haha tror de va för att jag fatta att jag verkligen skulle göra det! Mina händer nästan skaka innan jag skulle börja! Jag gick in med inställningen att det inte gör något oavsett hur de går, går detta för min egna skull och behöver inte ha en viss poäng för att jag ska bli "godkänd" så då lugna jag ner mig en aning.. Första delen gick verkligen skit! Jag chansa mig igenom ALLA frågor kanske hade ett hum om 5/40 frågor så de fick gå som de gick.. Andra gick lite bättre men fortfarande inte bra, tredje var min hjärna slut och jag tänkte.. Orkar inte läsa mer.. Men som tur var gav jag inte upp och slutförde det iaf! Nu har jag lunch och ska ta lite luft i solen för att samla kraft tänkte jag (Y) längtar tills detta är över och jag har mitt resultat!!! 

Lite såhär har min dag varit hittills 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress