Linda Sahlström

Jag överlevde
yeey! Jag har genomlidit högskoleprovet! Det gick verkligen inte bra men som sagt det får gå som det gick känner jag just nu.. Skönt att bara ha gjort det, om jag så får 0,1 så äre iaf bättre än att inte ha gjort det! Hurra för att min posivitet börjar komma tillbaka :D. Nu är jag HELT slut och min mage gör uppror så känner mig hungrig, tom i magen, bubblig och allmänt mullrig haha.. Blir nog att stressa ner ett tag nu så man kan andas och inte craschar ikväll.. Sov ju trots allt inte mycket inatt! 
 
Ska berätta att mina älskade pinglor kom förbi igår kväll på en spontan TV-kväll och kolla lets dance, jag käkade jordgubbar och nutella som va sååååå gott! Och vi snackade och hade as mysigt, puss på er! Sjukt hur glad man kan bli av vänner, bara av att dem finns (Y) <3 
 
Ja resten av dagen då? Har ingen aning men skulle vilja umgås lite med min pööjk känner jag eftersom vi knappt umgåtts på länge iaf som det känns! Men vi får se, har inte sån stor lust att sitta kvar i denna lägenhet dock eftersom det är de enda jag gör i veckorna.. Men vi får se :) Hoppas han kommer hem snart bara, han börjar bli lite väl kär i hans garage och cross nu tycker jag haha! Men men hoppas det händer något med dagen iaf (Y) Ska kicka igång den med lite powerwalk iaf :)) Ha en härlig lördag alla!
 
Det är väl lite såhär jag jobbar idag.. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress