Linda Sahlström

Lördagsplugg
Jag skulle gå upp kl 7 imorse tänkte jag för att va i skolan kl 8.. Hmm ja som jag trodde så vaknar jag av att Kenny säger du har försovit dig, jag ba vafan.. Sen kolla jag på mobilen då hade den dött under natten och inte ringt! Så kan det va, men han väckte mig vid 8 iaf så de va väl helt ok! Jag hoppa in i duschen och gjorde sen en stor frukost. Packa väskan och fixa mig för att sedan dra mig ner till bussen och skolan! Jag va vid skolan kl 10 och det va nästan helt tomt här, men de tycker jag är skönt!! Inga matköer och alla grupprum lediga (Y) Satt mig ner och började skriva runt halv elva och det gick bra faktiskt. Kl 12 så skrek min mage så högt att jag inte kunde ignorera den längre så då gick jag och värmde mat, käkade FELIX köttfärspaj som va förvånandsvärt god. Tog ett tag innan jag kom ïgång med skrivandet igen men tillslut gick det. Runt kl 15 så började det gå SJUKT segt! Stog verkligen helt still och jag gjorde allt annat än plugga.. Frågade runt om någon kunde ta en fika men såklart så hade alla planer.. Runt 16 så tänkte jag att jag måste göra något så då åkte jag ner på stan och strosa runt i 30 min, köpte även med popcorn och pepsi påvägen tillbaka, så jäkla bra gjort av mig! Sååå himla gott, och det gjorde även så poletten föll ner något! Nu är kl 18 och jag har fortfarande ganska mycket kvar att skriva.. Hade velat bli klar idag så jag slapp sitta imorgon men tror det får bli en dag imorgon också, skönt ändå att jag inte känner att den inte kommer bli klar för det är jag ganska säker på att den kommer. Nej ska försöka återgå till arbetet då, så himla irriterande för jag har en klump i magen av nervositet som jag haft hela dagen, skit drygt och stressfyllt! Försöker göra lite andningsövningar här men den tycks inte gå bort för det, nej sluta svammla nu kanske... Hare!
 
Alla som fattar räcker upp en hand
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress