Linda Sahlström

Sjukaste
Passet va som jag kom ihåg de, riktigt jäkla jobbigt!! Passet från helvetet rent ut sagt.. Det kändes verkligen att man var inne på vecka två av träning från att ha varit sjuk i ca 6 veckor.. Fy! Vi började med en uppvärmning som jag va trött efter haha.. Sen börjar vi köra, vi skulle kö 3:ans gånger tabell, så först 21 armhävningar och "tvångströjan" som jag kallar det haha(kmr aldrig ihåg va de heter) sen blev de 18,15 osv ner till 3.. Sen skulle vi vila i ca 1 min sen vare 21 kettelbellswing och burpees, 18st osv. Fyfan va död jag va! När jag skulle börja på 9 så slocknade de för ögonen, började se helt svart så släppte allt jag hade och satte mig ner.. Satt där i några sekunder tills jag började se igen haha sen kändes de så dumt att sitta där medan alla kötta på så tog tag i min arma kropp och började köra igen! Efteråt så kändes de som om jag fått ett slag i bakhuvudet så jag gick in i omklädningsrummet och käkade upp mitt äpple som jag så duktigt plockat ner! Ja imorgon kommer min kropp hata mig iaf haha! Men ja satsar på att kunna fullfölja passet nästa tisdag de blir mitt mål nu till en början med träningen, tills kroppen kommer tillbaka till sitt gamla tränar-jag.. 

Som en prickigkorv såg jag ut som efteråt! Och så blev de en cykeltur hem på de.. Känns skönt iaf att ha tagit ut sig! Lagade enchiladassallad när jag kom hem sen, va inte alls dumt de, mumma!! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress