Linda Sahlström

Snart helg!
Va helt död igår efter jag kört zumba! Brukar inte va helt slut men de va jag igår! Tror min kropp inte riktigt hänger med i träningen just nu haha.. Brukar inte köra 3 pass 3 dagar i rad men de gjorde jag denna vecka och va jobbiga pass också så min kropp strejka igår! Men jag bet ihop och körde igenom hela passet medan svetten rann (y)! Idag stod de plugg- och vilodag på temat, känns konstigt att inte träna haha men ska ju göra de imorgon igen! Kändes bra idag på pluggfronten! Jag har så gott som skrivit klart min ens uppgift inom entreprenörskap så nu äre full fokus på hemtentan i drogförebyggande! Ska bli så skönt när dom är inlämnade, då Blire all in på sista uppgiften i hälsopedagogik.. Idag har jag som sagt pluggat, sen diska och städa lite och nu Blire lite lugn och ro framför tvn, efterlängtat! Imorgon blir det att åka till stadshuset och prata praktikplats 

Såå sööta! Tur att vi har skönheter vid tronen.. Bild från Aftonbladet 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress