Linda Sahlström

Träning!
Idag tog jag mig äntligen ur soffan och gymmade lite! Kändes så sjukt skönt, bara att få träna som en princip sak och att ha det avklarat för dagen lättar så enormt! Och nu står det säkert.. Jag älskar att träna!! Om jag så bara gör världens tråkigaste övning så äre roligt i det stora hela, och de är en bra sak hos mig tycker jag! Segt om man skulle tycka de är tråkigt typ som min syster ;)!haha men efter träningen så käkade jag apelsin och drack rött te (mitt nya te mot immunförsvaret haha) as gott vare, vill ha mer!! 



För någon vecka sedan provade jag att göra hälsosam glass som innehöll frysta hallon, avokado och vaniljpulver.. Jag tyckte de blev lite för torrt så hade i vaniljyoghurt :) såhär blev resultatet 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress