Linda Sahlström

Yey
New in!! Super glad, trots att skorna var en aning för små men tror jag kan klämma i mina fötter och töja ut dem en aning haha.. Min träningsväska har jag haft i typ 10år och den är helt slut nu så kände att de va dags för en ny så denna va väldigt efterlängtad! Super glad och fick båda sakerna för 400kr sammanlagt så de gynnade min studentplånka :D 


Blev super glad när jag fick detta mail idag!! Så nu jäklar ska det köttas, senast jag körde de där passet va spyan i halsen och påväg upp.. Laddar iaf upp med lite hederligt kvarg och hallon (y)! Ska bli skönt att kötta skiten ur sig idag då jag setat framför datorn många timmar nu.. Har kommit långt också så de känns bra, blir nog klar med ena uppgiften imorgon så jag håller min tidsplan, yey!! 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress