Linda Sahlström

Ännu mer blää
Jag och Isabelle just nu:: 

Dock så gick det betydligt mycket bättre med min rapport idag än vad de gjorde igår!! Igår skrev jag utan att överdriva 2-3 meningar på HELA dagen!! Idag satt jag mellan 9-18.30 och kämpade verkligen!! Skrev nästan klart introduktionen, och metoden och så påbörjade jag resultatet, yey!! Nu känns det lite mer hanterbart iaf, dock så känns det sämst med de vetenskapliga artiklarna man ska ha, hela 5st!! Och jag har inte hittat en ända.. Hmm Fyfan att denna rapport ska va inne fredag natt. Men hela onsdsg, torsdag och fredag Blire att sitta morgon/dag/kväll/ natt för jag ska fan bli klar med denna! Vill inte lämna in en ofärdig rapport och dra på skämskudden!! Nää nu jävlar.. Suck alltså va jobbigt detta är!!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress