Linda Sahlström

Grattis Maja!!!
Idag fyller finaste Maja år! Vi firade henne i lördags! De va så sjukt synd för jag va as taggad till den festen, vi hade jätte kul och jag, Isabelle och josse vann fem-kampen med nöd och näppe och huvudvärken började krypa sig på mig. Jag tog varannan vatten medan jag drack för jag ville verkligen inte då huvudvärk! Men tillslut bröt sig den ut och jag började så småningom må skit! Mådde jätte illa och som tur var kunde Kenny komma och hämta mig runt 22.. Som jag trodde så precis när vi kom hem så kräktes jag till och med för att jag hade sån migrän! Tog en jätte stark värktablett och somnade på stört! I söndags vaknade jag upp med snuva, lite huvudvärk och lite öroninflammation.. Inte alls roligt!! 

Men men! Hoppas dom andra firade henne ordentligt iaf! Men grattis igen maja, hela 21år!! 

Bilder ifrån lördagen och på en sjukling( kollade även på 3D film på vår smarttv haha)











Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress