Linda Sahlström

Jul i tre omgångar







Första- uppesittarkväll! Jag fick typ 4 i rad hela tiden!! Bästa va när jag va såå nära att vinna 75 000 till maritius! Och den mest otippade julklappen fick Kenny av en av mina släktingar haha vi blev bra paffa!! 








 Andra- den riktiga julafton! Först var vi på julgröt och mys hos Kennys mamma och sen åkte vi till borgen så vi hann se Kalle! Så mysigt med jul älskar det! Fick jätte bra julklappar, bland annat en konsertbiljett till Mia skäringe, en guldklocka, ett par hörlurar jag får välja själv, mix and go -blender, en jätte fin kaffeservis och biobiljetter m.m. 



Tredje- på juldagen firade vi hos Kennys farmor och farfar där fick jag massa pengar, så snälla!! Men vi åkte därifrån vid ca 21.30 och åkte på nattbio, äntligen fick jag se den sista hobbit filmen, och den va sjukt bra!!! Yey. Jag och Kenny hade såklart tagit VIP- stolarna så värt de extra pengarna för dom stolarna när man sitter i 2,5tim :)! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress