Linda Sahlström

Skönt
Jaha då hade jag min redovisning idag! Gick inte så bra.. Va inte så jätte nervös men när jag väl stog där uppe så börja jag  läsa innantill och började haka upp mig på saker i texten, hmm! Men men nu är den iaf gjord! Såklart så hade jag tittat fel på tiden så va vid skolan 9.10 istället för 8.30 så fick en kompletteringsuppgift att opponera på en till så fick göra det efter skolan. Började även på små saker som jag ska revidera i min rapport, va inte så jätte mycket som tur är!! Men vid 18.30 tog jag helg och Ida kom hit så färgade jag hennes hår.. Imorgon bär de av till Göteborg och lite julshopping!! Dock skare ju komma någon storm hit nu så hoppas den försvinner över natten så man kan gå på stan i Gbg! Fårse hur detta slutar! På måndag börjar jag en ny kurs också, folkhälsoekonomi inte så jätte taggad direkt!! 

Idag blev de skjortan! Usch va jag har fått gult hår!! Måste fixas 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress