Linda Sahlström

Galet
 
Jaha då var mitt livs första crossfit pass avklarat då! Känns sjukt skönt.. Jag hade lite svårigheter på muskelfronten men det hade jag väntat mig också då jag vet att jag inte är så stark i kroppen. Men jag kämpade på och tekniken kändes ändå hanterbar och kändes som om man kan lära sig den ganska snabbt så man får till lite mer vikter också.. Jag ska försöka prova på någon gång till så får vi se om jag vill byta :) De är så sjukt svårt beslut, älskar ju actic och deras pass men känns som om jag vill fokusera på enbart mer muskler just nu och då känns crossfit väldigt bra. Plus att man vill komma tillbaka till att köra något specifikt igen, känns konstigt att inte tillhöra något efter att ha spelat innebandy i 10 år.. Så kan va skönt att känna att man är en crossfit- brud och har något att fokusera på och sätta personbästa osv. Men vi får se har en del att klura ut just nu :)! Något jag också måste klura ut är om jag ska köra ett hårt pass till imorgon eller ej.. Körde hårt igår, sen idag vare också ganska tufft så blir lite fundersam om min kropp(Hals!) kommer vilja vara med.. Inte kul när jag väl kommit igång och så faller man tillbaka igen, men fan så drygt att tänka så hela tiden också!! Känns som om man alltid kommer få chilla och tänka att inte köra allt för hårt pga hals jäveln.. Inte så det ska gå till! Men men.. Imorgon blire att ta lillsyrran på bio också (Y) Hon ville verkligen se bion "Tingeling och piratfen" och jag som barnfilmsfreak tackar och bockar att man få gå med ;)
 
Ska väl lägga in också att jag hade seminarium idag och det gick fint (Y) Ja mer hade jag inte att säga om de hihi


 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress