Linda Sahlström

Gråa dagar..
Ja har inte uppdaterat här på senaste tiden.. beklagar för det! Men har dels kännt mig så himla deppig på senaste tiden så har inte orkat, sen har jag haft ganska full rulle nu när jag kommit igång med träningen och pass.. Idag äre iaf fredag och de står lite på schemat (Y). Ska först på pass nu 12.00 och efter de måste jag till skolan och lämna tillbaka en bok.. Sen kommer Carro hem till mig så ska vi plugga lite, käka mat och mysa! Ska bli härligt att ta de lite lugnt! Förövrigt så äre snöstorm ute och jag har verkligen ingen lust att gå utanför dörren, speciellt inte cykla! Så idag blire lite bussåkande. Tycker de är as skönt att åka buss dock äre så jäkla segt att man måste åka "olagligt" eftersom vuxenbiljetten är dubbelt så dyr som ungdom.. Suck, så sitter på helspänn hela tiden utifall en kontrolant ska komma haha.. men man får hålla sina tummar! Idag lämna jag in ansökan till csn också om att få fullt lån.. Känns jäkligt tungt men får försöka tänka lite i nuet och att jag verkligen behöver dem här pengarna JUST NU, och inte att de kommer bli segt att betala tillbaka mer sen!., Men men hoppas de går igenom så jag kan börja leva lite haha och sluta noja om pengar hela jäkla tiden.. Nej nu ska jag gå och packa väskan så man kan åka iväg och röra lite på fläsket! Tjadåå
 
Bjuder på en liten somrigare bild på mig såhär i mörkret, från 2012. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress