Linda Sahlström

Ja här vare full rulle som vanligt
Jaha då blev de inte 3 pass igår haha.. Jag tänkte gå upp vid åtta så jag kunde laga en stor frukost , plugga och sen dra till gymmet och köra dubbelpass och äta efter det.. Men såklart så vakna jag halv tio så då hann jag inte, så typiskt mig! Men fick nöja mig med ett zumba pass på kvällen, och det räckte för var bra trött efteråt! As skönt vare.. Kenny lagade även mat när jag kom hem, och bjöd på ugnsbakad fläskfilé med rotfrukter och tzatziki, mumma vare (y) bästa kocken! 

Idag kom jag upp i tid iaf, Wiho!!  Gick upp halv åtta och käka frulle, blev fil med äpplen müsli och linfrön, och te med ingefära och honung i. Cykla iväg till skolan för att plugga lite samt gå på arbetsmarknadsmässa.. Prata lite med landstinget Västmanland och Västerås stad, så synd bara att ingen folkhälsovetare var där så dom hade knappt nå svar. Men men lite klokare blev jag! Har även skrivit klart min rapport om hälsopedagoikens historia idag (y) skönt! Nu äre bara buss på nästa uppgift.. Har typ 100 böcker att läsa känns det som! Läser hela dagarna i typ fem olika böcker så känner mig bra slut för tillfället! Men kul äre ju iaf så de underlättar :)! Nej nu ska jag återgå till pluggandet.. Dagens träning blir lite hjärnträning samt cykling till och från skolan( blir ju trotsallt 40min sammanlagt) 



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress