Linda Sahlström

Läsa läsa läsa
Ja då vare en ny vecka då (Y) Igår så hade jag som mål att läsa ca 110 sidor i en av alla mina böcker eftersom jag ska lämna tillbaka den på fredag och vill då ha läst ut den :) Jag klarade de iaf plus några extra sidor kändes as bra. Körde även ett pass på actic som jag aldrig provat, de hette coreboll. Bra svårt vare, as mycket teknik! Gick väl sådär för mig.. Men bokade nästa vecka också så då jävlar ska de gå bättre haha.. Idag har jag väldigt mycket träningsverk i rygg och mage iaf så gjorde ju lite rätt.. Har t.om. ont i ryggen haha.. Idag står det hälsopedagogik på schemat och börja skriva min andra uppgift. Känns lite tugnt att börja men ska försöka komma igång lite iaf. Roligare än så blire inte (Y) Ha en bra dag, ciao!
 
 
 
Okej, jag vill ha en hund!! Hur kan man säga nej till dessa?? Jag satt och kolla på blocket nu på hundar.. Inte de bästa man kan göra!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress