Linda Sahlström

Trött -,-
Hola! I lördags hämta erika upp mig så åkte vi till Ikea ett tag och kolla runt, åkte sedan runt lite på erisklund och kolla och jag köpte ett serveringsset från mio som man kan ha bla tacos i (Y). Hängde sen med till hallsta för att vi skulle ha vinprovning på kvällen med tjejerna.. De blev tacos till kvällsmat och en massa vin (Y) Jag tog med Maria Montazamis vita vin den fick dock endast 2/5 av mig för jag tyckte det inte var så värst gott.. På söndagen sen var jag lite sliten på morgonen, skulle ju prompt vakna kl 9 också haha.. Gick upp och mitt balanssinne var fortfarande lite rubbat. Men mös lite framför tv:n med god mat och popcorn fram tills Kenny kom hem vid 15! Sen spenderades kvällen fortfarande i soffan men med en kebbesallad haha.. 
 
Idag skriver jag en massa! Ska skriva ca 3 sidor inför mitt seminarium imorgon och har verkligen ingen motivation. Segt gåre också! Har setat med detta sen kl 10 och nu ären snart 15 och jag har skrivit 1,5 fråga av 4 (Y) Ser inte ljust ut.. Men man får väl kämpa på! Så skönt när skiten är klart. Det som lyser upp min vardag just nu är att jag ska prova på ett pass idag som heter piloxing (blandning mellan pilates, box och dans) ska bli spännande! Och imorgon blire crossfit!! Har velat prova på det sen i november och nu ska jag äntligen få göra det, är lite nervös men vi får hoppas att Alex tar god hand om mig haha. Ja annars äre full rulle hela veckan så underrättar väl er vart eftersom (Y)
 
 
video på piloxing 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress