Linda Sahlström

Värsta natten!
Har haft den värsta natten på länge alltså.. Före första kunde jag inte sova och sen vaknar jag 3 av att jag har extremt ont i magen. Ligger till ungefär 5, somnar om.. Vaknar av kennys klocka vid 6, och det blixtrar i magen. Kan inte somna om först ca 7 så sover jag till ca 7.50 och har fortfarande buksmärtor. Så går jag upp! Inser att vi inte har någon frukostt förutom ägg, kokar ägg.. as trött är jag också! Så börjar jag äta ägget= gammalt! Så inte nog med buksmärtor så ska man va hungrig också! Usch fy och blä!.. Blir ingen träning för mig idag heller så tänkte jag köra hårt imorgon igen, kanske blir en löprunda om jag känner att halsen håller! Nej nu ska jag försöka plugga lite.. Skönt att magen har börja gett sig lite grann iaf (Y)Så jävla trött är man dock.. Hoppas alla får en bättre start på dagen än jag!
 
 
I want to ruuuuun!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress