Linda Sahlström

FREDAG! /lat tjej
Jaha då var det äntligen fredag! Har längtat efter fredag ända sen i tisdags när jag började plugga igen på allvar efter lovet, kvällen ska spenderas med Carro och Estefania och lite filmmys!.. Gud vad lat jag har blivit nu under jullovet.. har vant mig att jag kan äta vad jag vill när jag vill, inte göra ett skit, fylla dagarna med vad man vill samt inte tänka på träning överhuvudtaget. Nu är det back to reality, och det går bra segt! men men man får peppa upp sig lite och köra på tills man kommit in i bra rutiner igen. Sååå synd att jag inte kan träna (halsen ger sig fortfarande inte) och jag har börjat vänja mig av tanken att kolla på tv efter skolan = INTE bra! Kommer typ aldrig komma tillbaka till träningen nu, visserligen så saknar jag ijhäl mig efter ett rejält pass eller en lång springtur så svetten rinner ( åh nu blev jag ännu mer sugen när jag tänkte sådär..) men kommer vara svårt att få in det i sin dagliga rutin igen, speciellt nu när jag bor typ 20min med cykel ifrån närmaste actic gym..
 
Igår lämnade vi iaf in vårt grupparbete sååå skönt vare, har gått och tröttnat rejält på grupparbeten nu men så kom jag på idag att detta kanske blir mitt sista på bra länge nu iaf med den här klassen eftersom alla går på valbara kurser nu till våren, och man blir lite nedstämd, men samtidigt ser jag fram emot vårterminen såå himla mycket :)! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress