Linda Sahlström

Galet just nu
Har blivit sjukt pengakåt på senaste tiden.. Tror de beror på att jag vill köpa en massa till lägenheten och få den fin och klar, sen vill jag verkligen köpa nya kläder också. VILL HA PENGAR! Såå drygt, ska nog börja jobba extra igen men orkar typ inte.. Vet inte hur det ska gå till när jag ska plugga 3 kurser samtidigt under hela våren plus att jag ska göra högskoleprovet så måste plugga till det -.- mycke problem utan lösningar känner jag just nu! Men ja bara försöka kämpa sig igenom det och besluta sig för lite saker, ska nog försöka kolla lite extrajobb iaf för att se om något passar, tror att jag kan få ihop det om jag börjar jobba lite inom handels då man får mer pengar per timme där än i restarungbranschen dock så har jag ju ingen erfarenhet inom de så kan bli lite problematiskt.. Men ja man får dra till charmkortet och hoppas på de bästa vid intervjuerna (Y) Får se vad vinden för mig, eller snarare var jag själv tar mig! Är sååå nervös inför helgen också, lilla linda ska ut själv i de stora, helt ärligt vet jag inte hur det ska gå och som sagt så är jag sjukt nervös inför helgen.. Pjuuh får försöka andas ut lite här!!
 
Lite bilder från olika jobb
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress