Linda Sahlström

Heja sura!!
Igår åkte jag och Carro hem till lilla sura. Jag skulle vara hundvakt på måndagen så tänkte att jag släpar med henne för att visa henne storstaden höhö.. Vi käkade pizza på kvällen och lite smått och gott framför en film (y) på natten när vi skulle sova så kunde jag verkligen inte de! Hela huset knaka, vinden fick tag i fönstrena och hade en hund liggandes på mig så kunde inte räta ut benen. Skojar inte om jag säger att jag låg i timmar och försökte sova, så om jag somna vakna jag 5 min senare att de knaka.. Livrädd var jag! Vid fyra/fem vakna Carro så låg vi och snacka ett tag innan jag äntligen somna och sov i 2 timmar för att sedan gå upp -.- suck säger jag!! Dagen sen bestod av lite läsning efter Carro åkt till Västerås. Tog även en långpromenad på nästan 1 timme med vovven och kolla lite tv fram tills de va dags att åka hem till min kära man igen.. Och fyy va skönt de är att komma hem till en tyst, skön och trygg lägenhet igen! Äntligen så kan man sova ut.. Förhoppningsvis! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress