Linda Sahlström

Helgen var as bra
Först och främst förlåt för att jag inte bloggat tidigare!! Gör en liten snabb uppdatering 

I fredags var jag först med några av mina kära klasskompisar hos issa, hennes systerdotter var där så vi var barnvakt under dagen gaah vad söta dom är när dom är små! Smälter.. På kvällen åkte jag hem till farmor och farfar för att min faster och Peter var där från Åre så jg var ju tvungen att träffa dom! Kvällen slutade med att jag druckit en vin flaska själv och rummet snurra innan läggdags haha länge sen.. På lördagen bar de av hem till min man och vi bara chilla hela dagen! Gjorde en as god milkshake och käka lite chips framför Kenny starfighter filmen.. På söndag blev de the hobbit del 2 med Kenny, såååå jävla bra film!! De var en rejäl 3D också så kändes som om man stog där med dom, tummen upp på de! 

Nu har min "ledighet" börjar och jag försöker utnyttja min tid väl, igår blev de nästan en heldag framför sex and the city.. Som sagt använda tiden väl (y) 

Pix från i helgen 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress