Linda Sahlström

Nytt år nya tag
Jag välkomnar 2014 med lite mål för detta år.. Ska göra allt i min makt för att få bort denna förkylning en gång för alla efter 1,5år är de nu nog! Efter de ska jag börja crossfit och kötta tills min kropp är i tipp topp form, ska börja med att ha 1 ätar dag i veckan, sen 1 gång i månaden och sen någon gång under speciella tillfällen, min hälsa ska få ett lyft, ska skratta, le och må bra, känna mig bra! Uppskatta mig själv och mina nära och kära, ska försöka lägga undan all aggressivitet och försöka se livet från den positiva sidan och vara spontan. Göra det jag själv känner att jag måste och vill, umgås mer med människor som får mig att må bra, och satsa på sånt som jag känner är värt i längden. Ska sluta oroa mig om pengar och leva i nuet, unna mig saker som får mig att öppna ögonen för livet och äventyr. Ska genomföra saker och inte lägga allt på hyllan och älta det hela tiden.
 Ska tänka på allt som stärker mig och inte de lilla som sänker mig. Ska bli starkare, självsäkrare och rikare på minnen och glädje. Fylla mina dagar med liv helt enkelt! Klyschigt? men sant.. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress