Linda Sahlström

Tisdag.. suck
Ja.. vad säger man? är ganska trött på vardagen just nu! Är så svårt att komma tillbaka till vardagen och komma igång igen efter ledigheter, men tror aldrig de har gått såhär trögt som nu! Men bara ta tjuren vid hornen och komma igång igen.. Tror jag ska prova ta en liten pw på gymmet imorgon för att se om halsontet börjar försvinna.. HÅLLER TUMMARNA!! Idag har varit en ganska hektiskt dag, började med att jag åkte på föreläsning och var där i 1tim sen vidare mot sura och tandläkaren, inga hål!!( Bara 700kr fattigare) så det kändes skönt. Efter det vare bara skynda in igen till stan köpa lunch på vägen(käka frukost åtta och lunch halv två inte ok) och vidare mot skolan för lite grupparbete. Vi var klara vid 15 och jag vänta kvar i skolan på kenny för att få skjuts hem! Väl hemma så var jag helt slut och somna en halvtimme på soffan, måste verkligen sluta med det!!! Maten serverades av min älskade man och jag fick lite energi till att diska(hela 50min) och efter det tog jag mig ett vaaaarmt bad! Det var så sköönt för jag har varit frusen hela dagen och verkligen gått och skakat. Var till och med tvungen att springa in på gina för att köpa en halsduk och ett par vantar som jag såklart glömt hemma.. Men det var behövligt! Nu blire paradise hotel och sen försöka sova.. har en lång pluggdag framför mig imorgon, puss och gonatt :*
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress