Linda Sahlström

Helg <3
Det har varit en bra helg! Igår så käkade jag och Kenny på jensens och gick på bio! De va jätte mysigt!! Skönt att få en heldag ihop.. Vi såg maleficent den va helt ok! Lite barnslig men bra! På kvällen åkte vi hem och drack lite gott framför tvn! Idag vakna jag utvilad vid nio och satte fart, känns så skönt att ha varit ledig i två dagar och tagit igen all sömn! Jag började med att tvätta, sen städa jag lägenheten, gjorde inköpslista, och satte upp en gardin i köket (äntligen) efter det åkte jag och Kenny till Erikslund för att handla och köpa en dator till mig! Jag hitta en as bra dator som Kenny köpte, hur bra pojkvän?! Jag ska betala hälften när jag får lön, men Gud vad bortskämd jag blev denna födelsedag! Happy girl iaf :D nu Blire att krypa ner i sängen för att jobba imorgon..













Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress