Linda Sahlström

Lycklig
Jaaa! Idag hade jag mitt sista seminarium för denna termin! Och det gick super bra :)) allt flöt på och vi fick VG på vår gruppuppgift och eftersom jag Fick VG på inlämningsuppgiften också så får jag de i betyget :D! Så himla glad, kunde inte avsluta terminen på ett bättre sätt!! Hade velat fira mitt sommarlov med något gott men fick åka hem och käka keso haha.. Men snart äre klart!! På onsdag är jag klar och har kört fitnessfighten i 30 dar! Fan sjukt haha.. Galet slitet de har varit och jag har inte alltid varit nöjd över min insats och såklart så ska man åka på sjukdom sista veckan när man vill kötta som mest! Suck.. Idag gick jag och Kenny på björnö iaf blev 5km på 45min, de blev en skön pw! Imorgon Blire lugnt, ska städa, kanske tvätta och bara unna mig själv tid till att kolla film eller nå, gaaah skönt med sommarlov!! Och om 3 veckor åker vi utomlands (y) 

Avslutade dagen på bästa sätt med att se biggest loser!! Så king


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress