Linda Sahlström

Mina resultat- varning för fula bilder haha
Ja imorgon avslutar jag fitnessfighten och har då klarat av 30 dagar med strikt kost och träning. Det har varit otroligt tufft och krävande psykiskt. Fysiskt känner jag inte direkt att det har varit kämpigt min kropp har köttat på och den har inte direkt sagt ifrån(förutom när jag sprang 1 mil och fick sjuuukt ont i knäna och när jag fick halsont efter det). De skillnader jag har gjort i min kost från innan jag började programmet va mest att inte äta sås som inte är gjord på kesella, äta större mellanmål att äta mindre kolhydrater och inte äta något godis/chips/glass osv. Jag har märkt vid maten att den är relativt lik det jag tidigare ätit förutom de ovan då, så man är ändå relativt duktig vid själva maten, sen att jag småäter och äter ganska mycket onyttigt på helger är ju sånt som gör att man inte är så nyttig. Men som sagt på själva matfronten har jag fått många tips på maträtter och på hur man kan förändra det man brukar äta till lite nyttigare alternativ. Det som har varit svårast har definitivt varit att inte få äta något gott och unna sig på helger! har verkligen INTE kunnat motstå det.. Har fuskat ca 4-5ggr på 30 dagar så är väl ändå bra jobbat. Men hade önskat att jag verkligen tog mitt huvud ur röven och insåg att jag ska fan klara detta utan att få äta något på helgen! Men men.. Har typ varit deppig vissa helger för att jag inte fick sätta mig och äta en god glass framför en film haha.. SÅ nu vet jag det också! Jag MÅSTE ha EN ätardag i veckan för att vara glad och lycklig haha. Men det har varit en rolig upplevelse och att få utmana sig själv tycker jag är väldigt nyttigt för då kan man lära sig så mycket på resan, vilket jag har gjort! Om man har funderat på att gå ner i vikt är detta verkligen ett bra sätt som jag rekommenderar. Man får äta god mat med lätta recept samtidigt som man tränar och mår bara bättre och bättre. Man kan anmäla sig via www.worldofshape.com 
 
Mina resultat: 2kg viktminskning, ca 4cm i midjemått(har inte mätt exakt än så uppdaterar imorgon), ett litet rumplyft, mer synliga muskler på armar och mindre ryggfett. Jag tror jag hade fått större resultat om jag hade kunnat kötta den sista veckan men eftersom jag åkte på en förkylning (oväntat) så blev dom lite mindre, synd!. 
 
Här kan ni se själva, men jag varnar er för mina fula bilder och min lättkläddhet haha.. Den bjuder jag på!
 
FÖRE
 
 
 
EFTER
 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress