Linda Sahlström

FREDAG.. eller nja fre..dag(suck)
Hej på er! Fredag idag (Y) dock så äre inte helg för mig då jag ska till stor staden imorgon på föreläsning, tummen upp eller ner, det återstår att se! Idag står det lite roligheter på schemat iaf :) Anna var nyss här så hade vi ett litet mini möte om hur det är att vara ansvarig för fest- och aktivitetsutskottet. Nu försöker jag äta lite lunch för att sen sätta mig in i plugget lite grann.. Känns extra skönt att chillplugga på fredagar av någon anledning, enda dagen på veckan som jag kan känna att det är skönt att plugga på. Ikväll ska iaf jag och Kenny hem till farmor och farfar för att fira att dom har fyllt år i veckan, dem bjuder på mat så det ska bli smarrigt :) Sen bär det av hem så jag kommer i säng, upp 5.30 på lördag och 3.50 på söndag.. SNARK! 
 
Slänger in en bild från min studentkryssning då det är dags för 95:orna nu att åka.. Där var man extremt nöjd med tillvaron kan jag säga.. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress