Linda Sahlström

Jag överlevde ännu en gång!
Det gick bra idag med (y) 3:e gången avklarad av 6 så de känns ju bra :) imorgon äre sista föreläsningen och sen äre inte först i maj som jag ska tillbaka och då för seminarium och redovisning av min projektplan! Snabbt gåre, iaf när man tänker så.. När jag tänker på mina uppgifter jag ska skriva och lämna in så känns de ganska tungt och att man har en lång bit kvar! Denna uppgift jag skriver på nu visade det sig att den är på 7,5 poäng vilket motsvarar 200 timmar såå ja vad säger man!! Får kötta helt enkelt, jag brukar kunna fixa att ordbajsa och reflektera om massa för ingenting och de är det jag älskar med denna kurs för det är precis de man får göra! Men just nu står mitt huvud still! Hoppas att jag får mer idéer efter denna helg med föreläsningar vilket jag tror och hoppas! :) 

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer med mina kurser hit och dit! Slängde precis i mig en fullkornsburgare med morötter och nu sitter jag på tåget som snart ska ta mig hem till Västerås ❤️

Så fancy på denna högskola ståre till och med på skärmar vilka föreläsningar som är igång! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress